Najlepsze praktyki dotyczące strategii marketingu mobilnego i nie tylko
Czy dobrze rozumiesz marketing mobilny? Czy Twoja firma ma ustalony plan marketingowy? Czy chciałbyś ulepszyć ten plan, jeśli go masz? Czy to, co robisz, pomaga, czy utrudnia Twój biznes? Czy możesz być pewien, że zastosowałeś ten plan we właściwy sposób? Jeśli utkniesz podczas rozważania tych pytań, czas przeczytać ten artykuł.Użyj dedykowanego krótkiego kodu.
Mogą być drogie, ale zapewniają, że Twoja marka pozostanie nienaruszona. Unikaj wspólnych krótkich kodów, jeśli jesteś większą firmą. Nie tylko dlatego, że chcesz, aby ludzie rozpoznawali Twój własny kod, ale mogą wystąpić pewne konsekwencje prawne, jeśli inna firma korzystająca z tego samego kodu nadużyje systemu.Bądź na bieżąco z wiadomościami. To doskonale pasuje do bycia istotnym. Możesz wysłać e-maila o czymś, co się dzieje, ale nie zawsze jest on tłumaczony, gdy musisz wysłać wiadomość tekstową. Nie bądź za wcześnie ani za późno ze swoimi wiadomościami. Na przykład możesz ogłosić wyprzedaż na kilka minut przed otwarciem sklepu, w przeciwieństwie do dni.Dodaj poczucie pilności lub wartości do działań związanych z mobilną kampanią marketingową. W większości przypadków klienci korzystający z łącza mobilnego lub reklamy oczekują, że otrzymają informacje szybko i w krótkich segmentach. Zamiast próbować umieszczać dużą ilość treści lub informacji za pośrednictwem kanału mobilnego, skup się na krótkich seriach, które mają zapewnić klientom wystarczającą ilość informacji, aby wzbudzić ich zainteresowanie.Dołącz wiadomości o standardowych kosztach wiadomości do dowolnego formularza rejestracji na marketing mobilny.
Wielu konsumentów ma teraz nieograniczone plany przesyłania wiadomości, ale dla tych, którzy płacą za pomocą wiadomości lub mają określony miesięczny limit, dostarczenie tej wiadomości gwarantuje, że wiedzą, że mogą zobaczyć opłaty związane z wiadomościami, które zdecydują się otrzymywać od Twojej firmy.Kluczową wskazówką w przypadku kampanii marketingu mobilnego jest ograniczenie liczby ofert przesyłanych na Twoją listę.
Zbyt częste rozpowszechnianie ofert osłabia poczucie pilności, które w innym przypadku mógłbyś wywołać w umysłach subskrybentów. Wywoływanie poczucia niedostatku zachęca osoby docelowe do korzystania z ofert za każdym razem, gdy są im przedstawiane.Opracuj aplikację. Aplikacje to programy na urządzenia mobilne, które wchodzą w interakcję z klientami na wiele różnych sposobów. Zapewniają łatwy dostęp do Twojej firmy poprzez program, który klient instaluje na swoim telefonie. Spraw, aby Twoja aplikacja była użyteczna i odpowiednia, aby przyciągnąć jak najwięcej uwagi i pobrań od obecnych i potencjalnych klientów.Jako marketer mobilny powinieneś skupić się na wszystkich swoich statystykach, a nie tylko na kilku popularnych. Mierz cały swój sukces, co oznacza wielokrotne użycie, współczynnik odrzuceń, unikalnych użytkowników i bardziej popularne statystyki, takie jak pobrania, otwarcia, aktywacje i rejestracje. Chcesz poczuć to wszystko tutaj.Inwestowanie pieniędzy to prawdopodobnie najlepszy sposób na optymalizację witryny pod kątem wykorzystania mobilnego w tego rodzaju marketingu. Stworzenie atrakcyjnej i atrakcyjnej witryny mobilnej może być trudne. Aby uzyskać najlepsze wyniki, najlepiej zlecić to zadanie komuś, kto ma do tego kwalifikacje.Jeśli masz ludzi pracujących dla Ciebie, koniecznie wyjaśnij im, jak i jak nie podchodzić do mediów społecznościowych. Twoja obecność mobilna jest tutaj bardzo ważna, a ostatnią rzeczą, której potrzebujesz, jest ktoś, kto słabo reprezentuje Twoją firmę, decydując się na spamowanie witryn społecznościowych lub przedstawianie Twojej firmy w złym świetle.Czy jesteś lepiej poinformowany, jeśli chodzi o marketing mobilny? Masz teraz nowy lub lepszy plan? Czy możesz teraz używać rzeczy, które współpracują z Twoją firmą? Czy wiesz, jak prawidłowo zastosować swój plan? Przy odrobinie szczęścia powyższe wskazówki powinny stworzyć lepsze odpowiedzi.