Próbujesz zwiększyć swoją marżę zysku? Dowiedz się, jak marketing wideo może pomóc!
Marketing wideo to nic innego jak wykorzystywanie filmów online do promowania firmy.
Publikując filmy w witrynach takich jak YouTube lub we własnej witrynie, możesz promować swoje produkty i usługi. Istnieje wiele różnych rodzajów filmów i sposobów ich wykorzystania, a poniższe wskazówki mogą pomóc w rozpoczęciu.Twoje filmy staną się popularne, jeśli będziesz je efektywnie udostępniać. Powinieneś utworzyć konto w YouTube i innych podobnych witrynach, z których korzystają Twoi odbiorcy, polecać swoje filmy na swojej stronie lub blogu i udostępniać je w sieciach społecznościowych. Jeśli to możliwe, poproś innych blogerów i osoby, które mają wpływ na sieci społecznościowe, aby udostępnili Twoje filmy.Dobrym sposobem na nakręcenie filmu marketingowego, który przyciągnie uwagę, jest pokazanie ludziom, jak działa Twój produkt lub usługa. Możesz mieć wideo wraz z sekcją często zadawanych pytań na swojej stronie internetowej. Może to po prostu pomóc zmniejszyć liczbę osób zadających pytania, dzięki czemu będziesz mieć więcej czasu na pracę nad innymi rzeczami.Chociaż filmy muszą być samodzielne w oparciu o ich treść, nadal muszą być promowane. Po przesłaniu filmów spróbuj promować je za pośrednictwem sieci społecznościowych, biuletynów, blogów i tym podobnych. Potrzeba czasu, aby filmy zostały uporządkowane w sposób organiczny w wyszukiwarkach, więc potrzebują nacisku, aby ludzie wiedzieli, że istnieją.Zaangażuj innych w swoje filmy. Niezależnie od tego, czy dajesz ukłon klientowi lub zainteresowanemu odwiedzającemu witrynę, czy przeprowadzasz wywiad w swojej niszy, możesz dodać trochę smaku swoim filmom. Ludzie lubią różnorodność w marketingu, co oznacza, że aby osiągnąć sukces, musisz korzystać z wielu narzędzi.Aby uzyskać jeszcze więcej wyświetleń, umieść film w swojej witrynie. Większość ludzi myśląc o marketingu wideo myśli tylko o opublikowaniu wideo na YouTube.
Zamiast tego opublikuj go w swojej witrynie i umieść link na swojej tablicy na Facebooku i tweetuj o swoim nowym filmie na Twitterze.Przeglądaj Historie o wyszukiwaniu Google.
To narzędzie pozwala pokazać odbiorcom różne rzeczy w Google, takie jak wyniki dla określonego zapytania, obrazy i mapy. Może to być dobry sposób na udokumentowanie Twojej obecności w Internecie, pokazanie odbiorcom polecanych postów na blogu lub utworzenie przewodnika, który pomoże klientom zamawiać Twoje produkty.Zawsze oglądaj swoje filmy, zanim je opublikujesz. Może to brzmieć jak proste i oczywiste stwierdzenie, ale jest konieczne. Oglądaj swoje filmy i upewnij się, że nie ma żadnych błędów. Upewnij się, że brzmisz dobrze, a jakość jest dobra. Filmy są odzwierciedleniem Twojej firmy, więc jeśli wyglądają źle, to samo dotyczy Twojej firmy.Filmy muszą być osobiste, aby przyciągnąć uwagę widza. Bądź zabawny, przyjazny, spokojny i pewny siebie, a Twoi widzowie nie zmienią kanału, że tak powiem. Im bardziej jesteś otwarty i uczciwy, tym lepiej zostaniesz przyjęty. Trzymaj się tematów, które naprawdę Cię pasjonują, ponieważ pojawią się one w Twoim zachowaniu.Zacznij w środku akcji. Nie zaczynaj od powiedzenia „Cześć, jestem taki a taki”, bo natychmiast stracisz widza. Jeśli planujesz biegać z bykami, włącz wideo podczas biegu! Jeśli sprawisz, że widz wykona drugie ujęcie, nie przejdzie do następnego filmu.Teraz, gdy wiesz trochę więcej o marketingu wideo, powinieneś zacząć myśleć o tym, jak możesz włączyć te pomysły do swojej strategii marketingowej. Możesz chcieć po prostu stworzyć jeden lub dwa filmy, lub możesz chcieć zrobić krok naprzód. Bez względu na to, co zdecydujesz, pomocne będą wskazówki, które właśnie przeczytałeś.