Wszyscy na pokład udanego mobilnego pociągu marketingowego!
Marketing mobilny to świetny sposób na przekazywanie wiadomości o Twojej firmie do listy klientów.
Jeśli zostanie to zrobione dobrze, może to prowadzić do wzrostu zysków dla każdego rodzaju biznesu. Skorzystaj z tych wskazówek i wskazówek podczas pracy z marketingiem mobilnym. Przeczytaj uważnie poniższe pomocne pomysły.Marketingowcy mobilni powinni pamiętać o tym, jak ważne jest pomaganie obecnym klientom w dzieleniu się swoim statusem subskrybenta z przyjaciółmi i znajomymi. Zachęcaj klientów do przekazywania ofert tekstowych innym, a od razu będziesz mieć możliwość rozszerzenia swojego zasięgu poza bazę klientów, którą już posiadałeś.Daj innym znać, że oferujesz marketing mobilny w każdy możliwy sposób. Mówiąc o tym na swoim blogu, stronie internetowej i forach, poinformujesz klientów o programie i dostarczysz im informacji, których potrzebują, aby wziąć udział. Korzystaj z sieci społecznościowych, aby przyciągnąć klientów, oferując specjalne oferty dostępne tylko za pośrednictwem programu mobilnego.Umieszczenie kodu QR w reklamach prasowych może pomóc w przyciągnięciu uwagi klientów zorientowanych na technologię. Jeśli Twój klient ma smartfon, może użyć tych kodów, aby odblokować specjalne treści lub oferty. Kod QR należy umieścić na wszystkim – katalogach, broszurach, wizytówkach i plakatach. Dzięki łatwej dostępności klienci, którzy mają potrzebę lub pragnienie Twoich usług i produktów, mogą skontaktować się z Tobą za pomocą kodów QR.Żaden program do śledzenia sieci nie sprawdzi się, gdy próbujesz nadążyć za wynikami całej kampanii.
Aby nadążyć za swoimi danymi, musisz upewnić się, że korzystasz z oprogramowania przeznaczonego dla telefonów komórkowych.
Wypróbuj różne platformy śledzące, takie jak Bango i Mobilytics, aby być na bieżąco ze wszystkim.Marketing mobilny polega na zaspokojeniu tej konkretnej niszy, więc naprawdę musisz grać, formatując wszystko, co robisz, aby dobrze działało w świecie mobilnym. Jeśli więc kiedykolwiek zrobisz filmy, upewnij się, że są one prewencyjnie sformatowane pod kątem urządzeń mobilnych, aby zapewnić najlepszą jakość.Nie ma na świecie powodu, dla którego starsze media nie mogłyby znaleźć się w Twojej nowej mobilnej kampanii marketingowej. Musisz tylko przemyśleć, w jaki sposób ten materiał jest prezentowany Twoim klientom. Na pewno będziesz musiał pomyśleć o usprawnieniu go, skróceniu i o wiele bardziej przejmującym.Uważaj, aby podczas marketingu mobilnego nie wychodzić na prześladowcę swoich klientów. Nie chcesz, aby wyglądało na to, że pytasz o ich dokładną lokalizację, a jeśli wiesz, gdzie się znajdują, może nie powinieneś przekazywać tych informacji. Uczucie „obserwuję cię” jest bardzo niepokojące.Utrzymuj marketing mobilny w normalnych godzinach pracy, w przeciwnym razie Twoi klienci pomyślą, że otrzymują spam. Klienci marketingowi w niedogodnych momentach spowodują, że usuną wiadomość i zignorują przyszłe wiadomości e-mail. O ile nie jest to konieczne dla określonej grupy docelowej, wysyłaj e-maile w normalnych godzinach pracy.Kiedy prowadzisz marketing w sieci komórkowej, musisz zachować bardzo krótkie i rzeczowe wiadomości. Ludzie korzystają ze swoich telefonów, ponieważ nie mają czasu na siedzenie przed komputerem i relaks. Tak wielu ludzi się spieszy i jest w ciągłym ruchu, a Ty chcesz pokazać swoim klientom, że to rozumiesz i nie będziesz dla nich ciężarem.Wykorzystaj informacje zdobyte w tym artykule, aby stworzyć skuteczny plan marketingu mobilnego. Te wskazówki pomogą Ci w pełni wykorzystać wysiłki, które wkładasz w marketing swojej firmy. Wykorzystaj je wszystkie mądrze, aby pomóc Ci w rozpowszechnianiu informacji o tym, co dzieje się w Twojej firmie.